PROSIMY O WSPARCIE NASZYCH UCZNIÓW!

SC
W miesiącu marcu, zaproponowaliśmy uczniom wzięcie udziału w nietypowym konkursie. Nietypowym, ponieważ jest to konkurs oparty na w grze Story Cubes. Jest to zabawna gra składająca się z 9 kostek, na ściankach których znajdują się różne symbole. Rzut gracza generuje określony wynik w obrazkach. Następnie trzeba ułożyć ciekawą historię z wykorzystaniem widocznych na kościach symbolach. Oczywiście nie musimy używać słowa "żarówka" gdy wylosujemy ów symbol. Możemy dowolnie go interpretować, np: idea, światło, elektryczność, itd. Wszystko zależy od Naszej wyobraźni. Uczniowie na podstawie otrzymanych wyników rzutów kostkami Story Cubes piszą opowiadania trzymając się ustalonych zasad. Nauczyciel wybiera najlepsze opowiadanie i zgłasza je do konkursu, wypełniając formularz. Wszyscy internauci, a przede wszystkim uczniowie, mogą oddawać swoje głosy na najlepsze według nich opowiadania. W każdej kategorii zostaną nagrodzone te TRZY opowiadania, które otrzymają największą liczbę głosów. Dodatkowo jury wybierze po jednym najlepszym opowiadaniu z każdej grupy wiekowej (klasy). Szkoły, w których pobierają naukę zwycięzcy konkursu, również otrzymają nagrody.

Dwa opowiadania Naszych uczniów zostały przez nauczycieli zakwalifikowane do konkursu. Autorami są:

klasa V Zosia Tomczak "Upiorna Matematyka"

klasa VI Jakub Kosowicz "Straszny sen"

Prosimy o wsparcie poprzez głosowanie na poniższym linku >>zagłosuj<< i odnaleźć odpowiednie opowiadanie. Dzięki każdemu oddanemu głosowi, nasi uczniowie zwiększają szansę na wygraną. Za wszelkie głosy z góry dziękujemy w imieniu uczniów i nauczycieli.

Nagrody
W każdej grupie wiekowej trzy opowiadania z największą ilością głosów otrzymają nagrody:

Miejsce I: Story Cubes i Cardline: Zwierzęta
Miejsce II: Story Cubes i Story Cubes: Akcje
Miejsce III: Story Cubes i jeden losowy trzykostkowy dodatek.
Szkoła reprezentowana przez to opowiadanie otrzyma pakiet gier o wartości 500zł do wykorzystania w trakcie zajęć przez nauczyciela, który zgłosił opowiadanie do konkursu.
W pakiecie znajdują się przede wszystkim gry edukacyjne Wydawnictwa Rebel. Istnieje możliwość indywidualnego ukształtowania pakietów pod kątem potrzeb i pomysłów nauczyciela.

 

Dodatkowe informacje