Światowy Dzień Pluszowego Misia

 

Drodzy Uczniowie!

Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Pluszowego Misia zachęcamy wszystkich do udziału w poniższych konkursach.

 

CELE KONKURSÓW:

• rozwijanie talentów literackich,

• inspirowanie dzieci do aktywności twórczej,

• rozbudzanie wyobraźni, wrażliwości artystycznej oraz kreatywności,

• stworzenie dzieciom możliwości prezentacji ich autorskich pomysłów,

• sposób na alternatywne spędzenie czasu wolnego.

 

TERMIN I WARUNKI DOSTARCZANIA PRAC:

1.Podpisane prace plastyczne (zdjęcia) oraz literackie należy dostarczyć na adres e-mail świetlicy szkolnej do dnia 25 listopada 2020 roku:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Prace przyniesione po terminie nie będą oceniane.

3. Prace przechodzą na własność Organizatorów i nie będą zwracane.

 

Klasy I-III – konkurs plastyczny:

Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-III.

Zadanie polega na wykonaniu pracy pt.: „Pluszowy Miś”.

Format A4, technika dowolna.

 

Klasy IV-VIII – konkurs literacki:

Konkurs skierowany jest do uczniów klas IV-VIII.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Każdy uczestnik może złożyć tylko jeden wiersz o podanej wyżej tematyce.

2. Wiersz powinien być napisany samodzielnie i składać się od 8 do 12 wersów.

3. Wiersz nie może być wcześniej publikowany ani wysyłany na inny konkurs.

4. Forma wiersza jest dowolna.

 

KOMISJA KONKURSOWA OCENI:

1. Poprawność językową.

2. Oryginalność zaprezentowania tematu.

3. Ogólny wyraz artystyczny.

 

Prace zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej szkoły, a autorzy dostaną nagrody.

Gorąco zapraszamy i czekamy na wiersze Puszcza oczko

 

Nauczyciele świetlicy:

Magdalena Szwengler

Marzena Michnowska

Jagoda Sarbinowska


 

 Regulamin Szkolnego Turnieju Tańca „Roztańczona Piątka”

 

I. Organizatorzy:       

a)      Zespół do spraw promocji szkoły,

II. Cele:

  • rozwijanie zainteresowań i uzdolnień tanecznych,
  • popularyzacja różnorodnych form tanecznych i ich walorów wychowawczych,
  • integracja osób i grup tanecznych tworzących i upowszechniających kulturę taneczną w środowisku jako alternatywna forma spędzania wolnego czasu,
  • rozwijanie wrażliwości estetycznej uczniów poprzez bezpośredni kontakt z tańcem.

III. Termin i miejsce:

  • 6 grudnia 2018r. (Mikołajki)
  • Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu

IV. Uczestnicy – kategorie:

  1. Soliści oraz zespoły:

a)      klasy I – II szkoły podstawowej

b)      klasy IV – V szkoły podstawowej

c)      klasy VI – VIII szkoły podstawowej

V. Główne zasady uczestnictwa:

  1. Każdy podmiot wykonawczy (solista, zespół) prezentuje jeden układ choreograficzny tańca (gatunek muzyczny i forma tańca – dowolna).
  2. Utwór nie może przekraczać 4 min.
  3. Ilość uczestników jest ograniczona. Każda klasa może wytypować jeden podmiot wykonawczy (solista lub zespół). Eliminacje wstępne każda klasa przeprowadza we własnym zakresie.
  4. Aby wziąć udział w Konkursie, wychowawca zgłasza uczestnictwo klasy przez dziennik elektroniczny Librus do p. Ewy Kuśnierek (niezbędny jest wpis z nazwą oddziału).
  5. Zgłoszenia należy dokonać do 29 listopada 2018r. u p. Ewy Kuśnierek.
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieklasyfikowania uczestników konkursu, którzy nie spełniają wymogów regulaminowych oraz korzystają z gotowych układów tanecznych.
  7. Kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają organizatorzy.

 

VI. Sprzęt i nagłośnienie:

  1. Organizatorzy zapewniają:

a)      sprzęt odtwarzający – nagrania utworów muzycznych w formacie mp3 należy dostarczyć do p. Ksawerego Kempy do dnia 29 listopada 2018r. w celu dokonania zapisu.

 

VII. Ocena:

       1. Jury oceniać będzie:

  • oryginalność pomysłu choreograficznego,
  •  technikę wykonania, stopień trudności i harmonię ruchu,
  • dobór repertuaru,
  • ogólny wyraz artystyczny.

       2. Najlepsi wykonawcy wytypowani przez jury otrzymają nagrody.

       3. Jury przyzna, niezależnie od kategorii wiekowej, Puchar Szkolnego Turnieju Tańca.

                                                                                 

Opracowanie regulaminu:

Ewa Kuśnierek


 

Mini Lista Przebojów
„Piątkowe Hity”

Regulamin

I. Organizatorzy:       

a)      Zespół do spraw promocji szkoły

II. Cele:

-          poszukiwanie młodych talentów,

-          popularyzacja muzyki i tańca wśród dzieci,

-          konfrontacja różnych stylów, gatunków muzycznych i tanecznych,

-          inspiracja młodych twórców do poszukiwań artystycznych.

III. Termin i miejsce:

-          grudzień  (szkolne „Mikołajki”)

-          Szkoła Podstawowa nr 5 w Gostyniu

IV. Uczestnicy – kategorie:

  1. Soliści oraz zespoły:

a)      7– 10 lat (klasy I – III szkoły podstawowej)

b)      10 – 13 lat (klasy IV – VII szkoły podstawowej)

V. Główne zasady uczestnictwa:

  1. Każdy podmiot wykonawczy (solista, zespół) prezentuje z playbacku jeden utwór muzyczny z literatury muzyki polskiej lub zagranicznej.
  2. Utwór nie może przekraczać 5 min.
  3. Ilość uczestników jest ograniczona. Każda klasa może wytypować jeden podmiot wykonawczy (solista lub zespół- liczba dowolna). Eliminacje wstępne każda klasa przeprowadza we własnym zakresie.
  4. Aby wziąć udział w Konkursie, należy zgłosić swoje uczestnictwo do 30 listopada 2017r. wypełniając kartę zgłoszeniową u wychowawcy.
  5. Wypełnione karty należy złożyć do  1 grudnia u p. Ewy Kuśnierek.
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nie klasyfikowania uczestników konkursu, którzy nie spełniają wymogów regulaminowych.
  7. Kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzygają organizatorzy.

VI. Sprzęt  i nagłośnienie:

  1. Organizatorzy zapewniają:

a)       sprzęt odtwarzający – nagrania utworów muzycznych w formacie mp3 lub na płycie CD  należy dostarczyć do p. Kempy do dnia 4 grudnia 2017r. w celu dokonania zapisu .

VII. Ocena:

  1. Jury oceniać będzie:

-          dobór repertuaru,

-          interpretację,

-          sposób prezentacji,

-          poziom wykonania,

-          ogólny wyraz artystyczny.

2. Najlepsi wykonawcy wytypowani przez jury otrzymają dyplomy i będą reprezentować szkołę na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.

 

>>KARTA ZGŁOSZENIA<<

 

Regulamin opracowała: Ewa Kuśnierek


 

Dodatkowe informacje